Όσοι έχουν παιδιά, έχουν αν μη τι άλλο ακούσει τη φράση Instagram stories αλλά πιθανότατα δεν έχουν ασχοληθεί περαιτέρω με αυτή την εφηβική… μανία. Το feature αυτό του Instagram, όμως, που σχετικά πρόσφατα έκανε την εμφάνισή του και στο Facebook (το οποίο άλλωστε έχει αγοράσει το Instagram) αφενός έδωσε το φιλί της ζωής στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και αφετέρου αποτελεί μια εξαιρετική πλατφόρμα δημοσίων σχέσεων και προώθησης ενός brand.
Το χρησιμοποιούν κατά κόρον οι influencers, ωστόσο σταδιακά μπαίνει στη ραντάρ τόσο των δημοσιογράφων όσων και των marketeers. Το είναι όμως το stories του Instagram; Είναι μια μικρή ιστορία, που μπορεί να διαρκεί μόνο 15 δευτερόλεπτα και να περιλαμβάνει μια φωτογραφία ή ένα απόσπασμα multimedia, που μπορεί να συμπληρωθεί με κείμενο, ειδικά εφέ, emojis και GIFs. Αρχικά εξαφανιζόταν μέσα σε 24 ώρες, αλλά πλέον μπορεί να αποθηκευτεί και να αρχειοθετηθεί, ενώ εμφανίζεται πάντοτε ψηλά στη σελίδα του χρήστη.
Πρόκειται, δηλαδή, για μια απολύτως προσωποποιημένη παρουσίαση περιεχομένου, που φτιάχνεται πάρα πολύ εύκολα και με μοναδικό εργαλείο ένα συνηθισμένο smartphone. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα τον περασμένο χρόνο το Instagram, στα πρώτα “γενέθλια” των stories, το 50% των επιχειρήσεων που έχουν παρουσία στην πλατφόρμα είχαν ανεβάσει κάποιο story μέσα σε έναν μόνο μήνα και ένα στα πέντε στόχευαν απευθείας στους καταναλωτές.
Τα Instagram stories μπορούν να αποδειχθούν πολύτιμα εργαλεία για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού και της εστίασης, όπως επίσης και στη βιομηχανία ένδυσης και υπόδησης. Ειδικά, δε, στην κάλυψη εκδηλώσεων, τα stories μπορούν να προσφέρουν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία στους ενδιαφερόμενους, δίνοντας για παράδειγμα λεπτομέρειες από τα παρασκήνια, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια ή και μετά την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.