Mind (Your) Brand

in Blog

Εάν έχετε κάνει μια μικρή, έστω, αναζήτηση στο Διαδίκτυο, ψάχνοντας τρόπους για να αναδείξετε την επιχείρησή σας, είναι βέβαιο ότι θα έχετε “σκοντάψει” πολλές φορές πάνω στον όρο brand και τη σημασία που έχει για να ξεχωρίσετε.

Εάν έχετε κάνει μια μικρή, έστω, αναζήτηση στο Διαδίκτυο, ψάχνοντας τρόπους για να αναδείξετε την επιχείρησή σας, είναι βέβαιο ότι θα έχετε “σκοντάψει” πολλές φορές πάνω στον όρο brand και τη σημασία που έχει για να ξεχωρίσετε.

Η αίσθηση που αποκομίζει συχνά κανείς είναι ότι το brand είναι η σωστή “συσκευασία” του μηνύματός σας, έτσι ώστε να το επικοινωνήσετε καλύτερα στο κοινό σας. Και ναι, και όχι θα έλεγα. Η “συσκευασία” είναι πρωτίστως το μέσο για να προωθήσετε το προϊόν, την υπηρεσία, την επιχείρησή σας και πρέπει να είναι σε απόλυτη αρμονία με το brand σας. Είναι το λογότυπο, το design, το μήνυμα που θα επιλέξετε για μια πιο αποτελεσματική επικοινωνιακή στρατηγική, που θα σας φέρει σε επαφή με το κοινό σας, ανάλογα με τους στόχους που έχετε θέσει.

Το brand, όμως, δεν είναι μόνο το μήνυμα, ούτε η “συσκευασία” του. Είστε εσείς και η επιχείρησή σας. Η αφήγηση που θα συνοδεύει το προϊόν σας δεν είναι αποκύημα φαντασίας. Αντιπροσωπεύει εσάς, είναι κομμάτι της ταυτότητας της επιχείρησής σας και απλώς αναδεικνύεται με γοητευτικό τρόπο για το κοινό. Το brand χτίζεται πάνω σε στέρεες βάσεις, μέσα από μια πολύ προσεκτική διαδικασία επιλογής όλων των παραγόντων που συνθέτουν τη δική σας ιστορία και φυσικά συμπεριλαμβάνει το προϊόν που προωθείτε. Αυτός είναι και ο λόγος που η δημιουργία ενός brand είναι το πρώτο, αλλά ουσιαστικότερο όλων, βήμα, για να ακολουθήσει μια καλή επικοινωνιακή στρατηγική και ένα αποτελεσματικό marketing. Οπότε... Mind (Your) Brand και τα υπόλοιπα έπονται...