Digital ή παραδοσιακό marketing;

in Blog

Πόσες φορές έχετε διαπιστώσει ότι το one size fits all δεν είναι παρά μια πλάνη; Το ίδιο ισχύει και για την επικοινωνιακή στρατηγική που επιλέγετε για την επιχείρησή σας. Οι σύγχρονες “σειρήνες” επιβάλλουν να επικεντρώσετε τη στρατηγική σας στο digital marketing, που έχει σαφή και αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα στον σημερινό ψηφιοποιημένο κόσμο: τα αποτελέσματα μιας στρατηγικής είναι πολύ πιο άμεσα μετρήσιμα, το κοινό στο οποίο μπορείτε να απευθυνθείτε πολύ πιο ευρύ, και φυσικά, η χρήση του digital marketing αποδεικνύει ότι συμβαδίζετε με την εποχή σας. Αν σκεφτεί κανείς ότι το 97% των χρηστών του Διαδικτύου λύνει κάθε του απορία με μια αναζήτηση μέσω Google και ότι το 80% των χρηστών Ίντερνετ διαθέτει smartphone, είναι απολύτως σαφές ότι το digital marketing είναι απολύτως αναγκαίο. Είναι όμως αρκετό για τη δική σας επιχείρηση;

Πόσες φορές έχετε διαπιστώσει ότι το one size fits all δεν είναι παρά μια πλάνη; Το ίδιο ισχύει και για την επικοινωνιακή στρατηγική που επιλέγετε για την επιχείρησή σας. Οι σύγχρονες “σειρήνες” επιβάλλουν να επικεντρώσετε τη στρατηγική σας στο digital marketing, που έχει σαφή και αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα στον σημερινό ψηφιοποιημένο κόσμο: τα αποτελέσματα μιας στρατηγικής είναι πολύ πιο άμεσα μετρήσιμα, το κοινό στο οποίο μπορείτε να απευθυνθείτε πολύ πιο ευρύ, και φυσικά, η χρήση του digital marketing αποδεικνύει ότι συμβαδίζετε με την εποχή σας. Αν σκεφτεί κανείς ότι το 97% των χρηστών του Διαδικτύου λύνει κάθε του απορία με μια αναζήτηση μέσω Google και ότι το 80% των χρηστών Ίντερνετ διαθέτει smartphone, είναι απολύτως σαφές ότι το digital marketing είναι απολύτως αναγκαίο. Είναι όμως αρκετό για τη δική σας επιχείρηση; Παρότι μας διαβεβαιώνουν πανταχόθεν για το αντίθετο, το παραδοσιακό PR δεν έχει “πεθάνει”. Αντιθέτως, θα έλεγε κανείς ότι σήμερα είναι πιο χρήσιμο από ποτέ- στις κατάλληλες δόσεις. Η υπερβολική έκθεση όλων μας σε μηνύματα που “πετάγονται” ξαφνικά μπροστά μας σε κάθε περιήγησή μας στον παγκόσμιο ιστό, τα social media, τους influencers και όλα τα νέα εργαλεία επικοινωνίας, έχει κουράσει μεγάλη μερίδα χρηστών, κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας. Το ανεπίσημο ύφος των e-mail και των newsletters, το οποίο ήταν τόσο ριζοσπαστικό πριν από μερικά χρόνια και κέρδιζε αυτομάτως τον πελάτη, πλέον έχει καλύτερη απήχηση στα νεαρά άτομα. Για τους υπόλοιπους μοιάζει τελικά περισσότερο απρόσωπο, και ίσως κάποιες φορές ακόμη και υποκριτικό. Το κυριότερο, όμως, πλεονέκτημα του παραδοσιακού PR είναι ότι δεν περιμένει από τον χρήστη να κάνει κάποια κίνηση. Δεν του ζητάει να κάνει κάπου εγγραφή, να πατήσει like ή να πάρει μέρος σε κάποιο διαγωνισμό. Εξηγεί στον πιθανό πελάτη τι ακριβώς μπορεί να κάνει η εταιρία για αυτόν, όχι το αντίστροφο. Είναι αναντικατάστατη μέθοδος, δε, στο χτίσιμο ενός καινούριου brand. Μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική, λοιπόν, αξιοποιεί τα θετικά και από τους δύο “κόσμους”, με τη δοσολογία που χρειάζεται ανάλογα με την περίσταση, τα target group στα οποία στοχεύει, το προϊόν και τη φιλοσοφία του κάθε brand. Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξετε τους κατάλληλους ανθρώπους που θα διακρίνουν το σωστό μίγμα για εσάς και θα σας καθοδηγήσουν στον κόσμο των δημοσίων σχέσεων με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.